10 oktober

Känns verkligen som att jag har gjort mig förtjänt av att sitta ner nu! Först en heldag i skolan, vidare till tandläkaren för att dra ännu en visdomstand och laga - tillsist panikcykling upp till praktiken för ett kortpass som slutade för bara en liten stund sedan.

Blir att ta det lugnt ikväll, kanske försöka hinna med lite plugg. Har funderat lite mer på detta med Engelska B och Matte B och det blir förmodligen så att jag bara skjuter upp och tar engelskan i trean.. Fast måste prata med studievägledaren innan och höra vad han har att säga. 

Hade jag vetat att det skulle bli tidigkväll och att jag skulle få sluta åtta, då kanske jag kunnat träffa pojken, men nu är han ju långt ute i skogen [förlåt] så det får vänta tills imorgon. Behöver en kram, så om du känner dig manad så är du välkommen hit.

Okej, nu ska jag ta tag i pluggningen. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer ikväll, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0