15 oktober

Okej, gårdagen i korta drag. Ledig från skolan. Träffade John en liten stund innan jag skulle iväg till Boden. Lyckligare mamma kunde man ju leta efter, har inte träffat henne på ett bra tag. Sist men inte minst. Var ute och övningskörde för första gången.

Det sistnämnda måste jag berätta mer om. Så sjukt stolt över mig själv. Paniken som jag kände innan, den gick nästan att ta på, men det gick strålande! Motorstopp endast en gång. U-sväng. Köra mellan koner. Växla utan problem. Backa. Till och med lite musik på i bilen mot slutet. Känns bra, jag gillar att köra bil, haha.

Kvällen är ännu okänd, men ska försöka ta tag i lite plugg. Måste packa ihop några lådor i mitt rum också, så att det kanske går att få plats med en ny säng där så småningom. Hockeyn är ju inte att förglömma heller. Se nu till att köra över skansen!

Snart är det dags för middag, är hungrig.. Du får ha det så jättebra så hörs vi mer ikväll, kram.



Bilderna har inte med inlägget att göra, men ibland är jag/vi allt bra snälla. Alltid kul att kunna glädja! ♥


Postat av: Jannica

Oj tack så mycket ! Allt bra idag ? :)

2011-10-15 @ 19:18:11
URL: http://fashionjannica.blogg.se/
Postat av: frida

Härligt att du börjat övningsköra! :D Står inte på förrän du är 18 och har körkort och kan sitta och poppa musik ashögt i bilen, bland det bästa som finns ;)

2011-10-16 @ 12:56:53
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hahah ska du skicka det där papperet snart? :D

2011-10-16 @ 21:31:36
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0