En dag full av händelser.. Eller?

Första ensamma kvällen sen tidernas begynnelse. Från helt full planering till att sitta ensam. Det känns inte alls kul. Tack och lov så lättade Anton upp humöret någorlunda när jag var och lyssnade på genrepet inför konserten (?) de skulle ha ikväll. Känner mig allmänt avsugen på livet ikväll och längtar bara efter att träffa alla. Jag längtar efter mina brudar ..och John! ♥

Hur som helst, första dagen på nya praktiken imorgon och jag är gode nervös. Vill inte byta praktikplats, vill inte börja om från början. Vill bara stanna tiden.

Fast det är hockey imorgon kväll. Räddningen till allt! Men det kommer bli tomt. Från att ha stått hur många som helst tillsammans, till att imorgon krympa ner till antalet fyra; jag och mina hockeybrudar. Som sagt - tomt!

Okej, nu så ska jag ta och äta upp salladen som jag köpt till middag, även lyxa till det med lite proviva. Sedan fortsätta med det jag gör nu: ingenting! Du får ha det så jättejättebra så hörs vi mer ikväll eller imorgon, kram.


Jag saknar er. Motiven är fina men jag vet väl inte om bilderna är de bästa. Hur som helst, ni är bäst.


Postat av: Mikaela - hockeyskribent

Hahaha! Ja det var lite mer än mig ;)

2011-10-19 @ 20:42:03
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Elliot

Praktiken kommer gå jätte bra imorgon! Ja lovar :D

2011-10-19 @ 20:49:19
URL: http://elliotsh.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyskribent

äh dom är ju sämst..

2011-10-19 @ 21:17:17
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0