22 september

Kommer att bli ont om inlägg idag. Ska iväg när som helst och kommer inte hem förrän ikväll. Hur som helst så började dagen med att jag försov mig. Spenderade några minuter på skolan för att få uppgifter. Vidare till Balder för att träffa Anton, Jonna och Anna. Hann även träffa Joel några sekunder. Allt som allt - en ganska bra start på dagen!

Ska som sagt iväg nu, eller snart i alla fall. Måste bara kolla igenom bilderna som jag tog på Alva för några dagar sedan. I brist på annat så kommer det upp lite hockeybilder sen också. Du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: Ida

Väntar med spänning! Maila mig gärna dom sen. Vi hörs:) kram

2011-09-22 @ 15:09:02
Postat av: Anonym

Tjaa! Älskar din blogg<3en när ska du avgöra i "Årets bild"?

2011-09-22 @ 15:59:36
Postat av: Sofie

Sv: jag såg jag saknar di på filmfestivalen i malmö i vintras! Den var verkligen jättebra! Men så sorglig, jag tror alla i biosalongen grät :( jag också!

Kramar

2011-09-22 @ 20:48:03
URL: http://sophiiek.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0