Har varit full rulle idag. Kört runt hela ...

Har varit full rulle idag. Kört runt hela stan idag, bokstavligt talat. Träffat mina älskade syskon, exklusive Simon och Ida. Fick även träffa min gullepojk Viktor. Tack för en mysig kväll alla medverkande. Tog hur som helst moppen och körde en mil söderut för att avsluta kvällen här hos Emmelie. Har pratat igenom en hel del under den korta stunden jag har varit här, både jobbiga saker och lite lättsammare saker. Alla borde verkligen ha en vän som henne! Hur som helst så ska jag väl försöka vara lite social nu. Du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: therese

trevligt :) händer ikv ?

2011-09-04 @ 17:43:04
URL: http://techi.myshowroom.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0