Hockey-feber

En bra och en dålig kväll, i olika avseenden. Hockeyn gick nästan precis som den skulle. Tyvärr har en väldigt otrevlig förkylning kommit på besök. Sår i halsen och ont, snuva, feber och huvudvärk. Inte alls kul. Hahah, fattar ni det roliga i rubriken? Jag kan faktiskt stava, egentligen. Ska ta en tekopp, göra mig i ordning för sängen och krypa ihop. Praktik imorgon bitti.

Jaha, bortamatchen mot Linköping gick bättre än förväntat, 0-4, efter att motståndarna spelat lojt och inte med den spetsen som de ska ha. Kung Åkerman gjorde snyggaste assisten till Lee, fel lag, som lätt satte den bakom Fredrik Norrena i Linköpings kasse och även spikade resultatet. Tyvärr vann Luleå. Färjestad förlorade. Modo förlorade. Timrå förlorade. Som sagt, nästan allt gick som det skulle. Jocke fick förresten hålla sin första elitserienolla också. Förstemålvakt i år, om Andreas inte håller?! ♥

Nu måste jag verkligen lägga mig och sova. Hoppas på att må bättre imorgon, trevligheter på gång imorgon kväll. Skriver kanske mer om det när jag har sovit några timmar. Godnatt och sov så gott, puss och kram.


Postat av: Agnes

Hahahaha verkligen fyndig rubrik. Älskar ordvitsar :D

2011-09-23 @ 18:23:54
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0