En blogg full av personlighet


Jag blev ledsen i ögat nu.
Sorgens dag inom bloggvärlden. Skelleftebloggare. Modell. Partyprisse. En av mina favoritbloggar stänger ner. Slutar blogga. Lämnar cybervärlden. Passa på att gå in på bloggen och kika innan den avslutas. Ni lär inte ångra er! Fast, den trettionde september, då lär ni ångra er att ni ens började läsa denna klockrena blogg. Punkt slut.


Postat av: Sofie

så tråkigt när bloggar man följer stänger ner :(



Sv: Hehe ja skolan tar upp mycket tid! :o Men gissa om tiden går snabbt, jag har bara detta året kvar och det känns konstigt. Jag vill gå kvar jag vill inte sluta :/ låter kanske konstigt? men alla vännerna och det trygga tycker jag om även om jag är nyfiken på världen efter att jag slutar skolan :)



Allt bra här, bara lite för regnigt :P hehe. Hur är det med dig? (: Kramar

2011-09-20 @ 17:01:00
URL: http://sophiiek.blogg.se/
Postat av: Mille

Förlåt för mitt sena svar och för att jag är så seg på att kommentera detta fina inlägg.



Såg det för någon dag sedan och det värmer verkligen i ett så gammalt hjärta som mitt :') Det är kul att veta att någon har sett min blogg som ett nöje och det gör bara att jag kan sluta upp utan någon som helst vemod (eller okej, det kommer ju inte att gå men du fattar nog hur jag menar) :P



KRAM!

2011-09-22 @ 19:14:14
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0