Jag saknar dig!

Äntligen hemma. Okej, inte direkt äntligen, men hemma är jag i alla fall. Blev en helkväll inne i stan. Bio med Johanna och Viktoria. En vända förbi Max där allt gick åt helvete. Spillde ut halva min lyxshake över bordet och började även må illa. Men skratt blev det tillslut kan jag lova. Avslutade tillsist kvällen med ett besök hemma hos Mia och en vända på hemmakväll.

Kan ju berätta att det blev en psykiskt jobbig tillställning också, det där med bion. Filmen är två timmar och fem minuter lång. Grät mig igenom helahelahela filmen. Det var inte en tår, det var nästintill kramper. Tyvärr. Är helt slut i kroppen nu. När filmen var slut och låten började spelas igen, då brast det totalt. Höll inte på vilja lämna biosalongen, grät så fruktansvärt mycket. Kan inte ens beskriva för er som inte var där, men det var nästan så att någon nära vän som dött.

Nu ska jag ta och logga ut och lägga mig och sova. Du får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0