It's a new day, it's a new life



Det har varit en tung dag, både fysiskt och psykiskt. Praktiken som började klockan sju imorse var väl det som var mest krävande. Dålig ergonomi; lyfta fel, stå fel, använda helt fel skor - det är inte bra!

Förkylningen som fortfarande sitter kvar i kroppen; hosta och snuva, det gör att jag är trött hela tiden. Tog en kort powernap på lunchen och en lång powernap när jag kom hem från praktiken. Kände att det verkligen behövdes. Trots det så är jag död nu.

Den psykiska biten behöver vi inte ta här på bloggen, det hör inte hit. Men jag mår bättre nu. Sen så har dagen inte bara varit skit, vissa personer kan ju roa mig totalt. Någon som har lagt märke till alla grymma smilisar på facebook förresten?

Efter att allt verkligen ändrats totalt angående morgondagen eller rättare sagt idag (?) så blir det att ta sovmorgon, invänta Viktoria och sedan möta upp John på stan. Studiebidraget har kommit och jag ska shoppa. Åh, känner att intresseklubben antecknar. Reallyreally. Avslutar kvällen uppe på ladan med lite trevligt folk och hoppas på tre poäng.

Undrar om det är någon som har kommit igenom detta långa och uttråkiga inlägg? Aja, nu ska jag stoppa in de sista ihopvikta kläderna i garderoben. Du får ha det så bra så hörs vi mer under morgondagen. Sov gott, kram.


Postat av: Annie

finfin blogg :)

2011-10-01 @ 14:32:26
URL: http://annieelise.blogg.se/
Postat av: Sandra Törn

Vad kul att du är med och tävlar! :) En lott är nu registrerad! :)

2011-10-01 @ 16:25:25
URL: http://sandratorn.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0