Tredje advent

Äntligen tid för bloggen. Har spenderat de senaste tio dagarna i Johns sällskap och då lagt bloggen och sidan och gjort vettigare saker. Hunnit med pepparkaksbak, annat julbak hos gudmor, middag hos Johns mamma, bio med Johns äldre syskon för att se The Hobbit och även en visit till Boden nu över helgen.

Tog tag i mitt liv förra veckan och började träna seriöst och äta vettigt. Köpte träningskort på Friskvårdskompaniet med Elliot och har nu spenderat fem av de senaste sju dagarna där och det börjar redan visa sig i både mått och på vågen. Minus 2,4 kg på vågen och minus 27 cm sammanlagt på olika delar av kroppen. Jag bryr mig inte om vad ni tycker men jag är stolt över det jag åstadkommit hittills!

Hur som helst. John åkte hem till Klutmark för några timmar sedan och jag funderar på att slå in alla julklappar som jag hunnit inhandla under helgen. Sedan mysa ner mig i soffan med en tekopp och en film.

Så du får ha en fortsatt bra tredje advent, så hörs vi någon annan dag. God natt och sov gott!


Postat av: Emmelie

Vill du att dina bilder ska synas på bloglovin? :)

2012-12-17 @ 17:08:46
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se
Postat av: Emmelie

Ställer man in rätt inställningar så kan man se bilder från inläggen du publicerar... du har inte så nu. :]

2012-12-17 @ 22:46:53
URL: http://emmeliekrypsjo.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0