10 dagar - några timmar



Blogglusten finns verkligen inte nu. Allt känns åt ... ja... Får träffa min finaste några timmar under en tiodagarsperiod, inte okej. Mitt knä är verkligen inte som det ska sen jag kraschade, två gånger. Pms. Hockeyuppehåll som inte kom passande alls. Ingenting är som det ska för tillfället. Tack alla kära vänner för att ni står ut med mig ändå.

Kommentarerna är under ALL kritik också. Har fått några få under det nya året. Okej, det är värdelösa inlägg, men jag vet ju inte vad ni vill se? Hjälp? Inga kommentarer - ingen bloggning! Ni väljer. Kanske lägger bloggandet på is, för en tid framöver..



Nu ska jag ta mitt cpknää och gå utanför lägenheten. Men du får ha det så bra så hörs vi när vi hörs, puss.

Postat av: sarah - finlandssvensk

neej slut inte blogga :O

2012-02-08 @ 20:20:19
URL: http://moisarah.blogg.se/
Postat av: ida

håller med föregående talare! inte sluta blogga!!!! klarar mig inte utan emmaaa. det är okej att vara ett pmsmonster med ont i knäet. det är okej :)



/ dalarna 1

2012-02-08 @ 20:39:05
URL: http://ihda.blogg.se/
Postat av: Ida

Klart du ska fortsätta blogga, du gör det så bra. Visa dagen i bilder, interjuva pojkvännen osv...



KRAM

2012-02-08 @ 21:44:57
Postat av: frida

Saknar ditt bloggande så sluta inte! :)

Skriv om sånt du gör på dagarna bara, lägg upp bilder du tagit som du är så bra på! :D

/ dalarna 2

2012-02-08 @ 22:38:21
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0