21 februari

Så sjukt risigt. Zipperall och mössa. Har varit hemma från skolan idag, sjuk. Mår fortfarande illa och förkylningen tar hårt, men det är mycket bättre nu efter att ha sovit större delen av dagen. Funderar på att traska till karamelltåget och köpa cola eftersom det brukar hjälpa mot illamående.

Det var väl allt jag hade att säga nu. Ska se slutet på Top Model Sverige och sedan snabba mig iväg så att jag är hemma när älskling ringer och innan Big Brother börjar. Men, du får ha det så jättebra så hörs vi när vi hörs, puss.


Postat av: frida

Tänkte på karratåget idag, vilka minnen jag har därifrån alltså! :)



KRYA PÅ DIG! <3

2012-02-21 @ 21:08:41
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0