Söndag, klockan är 16:49



>> Sov över hos Anton och eftersom han skulle iväg så hängde jag på. Steg upp alldeles för tidigt för att kolla på när Anna hade basketmatch! Hon är så duktig, min fina, söta vän.

>> Skoteruppkörning i stålande väder. Nästintill plusgrader, en rolig grupp och en alldeles för tung skoter. Det gick mycket bra och efter godkänt prov också så borde kortet ligga i brevlådan om några veckor.

>> Firade Joel på kvällen med en massa goda vänner omkring. Först middag på Dallas och sedan Star Wars på bio. Helt okej film ändå. Dock så tog tröttheten nästan över flera gånger. Fick äntligen träffa älsklingen igen också, perfekt!

Detta var väl en kort sammanfattning av helgen. Ingenting vettigt egentligen men kände att det var dags att uppdatera med något annat än hockeybilder ändå. Dagen hittills har varit både ris och ros. Vaknade upp bredvid min fina, som var tvungen att fara hem några timmar senare. Blää. Har typ sovit sen dess.

Nu ska jag göra något vettigt av kvällen, så att mitt pms-humör inte tar över helt. Men du får ha det så bra, puss.

Postat av: frida

Åh, i miss Dallas!

2012-02-12 @ 17:52:38
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0