15 februari

Kan väl vara en bra idé att kolla in här på bloggen, när det faktiskt finns tid. Sovmorgon idag, precis som alla andra onsdagar. Somnade tidigt igår också, känner mig praktiskt taget utvilad nu.

Psykologi A som enda lektion idag. Slutar vid tvåtiden, ganska chill. Planer inför dagen är ännu oklara. Förhoppningsvis träffa någon ikväll. Annars ingenting planerat.

Bild ↓ på vad jag gav till pojken igår + några småsaker till. Fick även en söt sak tillbaka, men viktigast av allt; hans sällskap.


Okej, nu måste jag verkligen börja göra mig i ordning för skolan. Men du får ha det så bra så hörs vi senare, puss.

Postat av: Lisa

nice:D^

2012-02-15 @ 17:46:22
URL: http://lisani.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0