God morgon - 07:33

Älskar att ha sovsällskap. Fick hit John vid middagstid igår, har inte släppt honom för många minuter sen dess. Förstår inte ibland hur han orkar med mig, speciellt när jag är sjuk, haha.

Hur som helst, slutade med att han sov över, som ni kanske förstod. Har egentligen sovmorgon idag, börjar 11:40. Sitter ändå helt klarvaken nu. Tänk vad lite kärlek och omtanke kan göra för energin och morgonhumöret. Har till och mer hunnit med att äta frukost, redan, vilket aldrig händer.

Ska se klart Vakna med the Voice nu. Kanske en liten powernap. Du får ha det så bra så hörs vi senare, puss.


Postat av: Sanna

Nämen vilken läcker bild! ;)

2012-01-25 @ 10:36:02
URL: http://shriek.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha det var surt när jag insåg att jag råkade ta bort hela bloggen men det får väl gå ändå. xD



Haha du ser inte mongo ut! Fast vi alla tre ser lite halvers galna ut. ^^

2012-01-25 @ 11:18:21
URL: http://shriek.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0