Vadå forever alone?


Jagvetattjagserutsomettstorttap, menvadgördetnärvärldensfinastestårbredvid? Kärlek.

Kan inte säga att dagen blev annat än bra ändå. Först lektion i två timmar. Långlunch med powernap. Lektion och sedan gym. Middag på Subway med Anton och sedan vidare till Anna för myspys framför en av mina favoritfjollfjortisfilmer; Fjorton suger.



Ja, ni ser ju på min senaste statusuppdatering. Jag håller på att längta ihjäl mig efter John. Tack och lov så var han pratglad ikväll eftersom vi inte pratat på ett bra tag. Resultat: enochenhalvtimme i mobil. Han hatar att prata i telefon, det säger en hel del. Hur som helst, om jag har turen på min sida så får jag träffa älskling imorgon! ♥

Borde väl egentligen sova men är på skrattgråthumör, är pigg. Vill hur som helst inte sova riktigt än.. Men, du får ha det så bra så hörs vi mer imorgon och jag vet att jag måste bli bättre på att uppdatera denna skitblogg, puss.


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0