You smile, I smile

Jag undrar om febern börjar smyga sig på. Fryser fruktansvärt mycket. Funderat på att hoppa in i duschen för att få upp värmen = lampan har gått = hoppa över duschen och fortsätta frysa istället!

Har spenderat hela eftermiddagen på stan med många nära vänner. Älskar att shoppa.. och umgås! Fick med mig tre par jeans, ett par tjockare leggings och en skjorta med mig hem. Känner att jag har slösat alldeles för mycket pengar de senaste dagarna. Köpt fin väska och pälsmössa också.

Förresten, glöm inte att kolla in min tumblr, om du inte redan gjort det. Mycket intressant där, främst hockey för tillfället, haha.  [http://emmaanystrom.tumblr.com] Du får ha det så bra så hörs vi senare ikväll eller imorgon, puss.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0