Honey, you light up my world like nobody else



Hahah, bjuder på alla dessa fula bilder, nu när jag loggar ut för kvällen. Kommer spendera kvällen på annat håll än vid datorn.

Har vandrat runt på stan hela dagen med finaste Emmelie och bränt ännu mer pengar. Snart pank här alltså. Har slösat mer pengar de senaste dagarna än vad jag egentligen har råd med om jag ska överleva sommaren. Men nu är tre nya linnen, en massa sockar och ett par nya jeans i min ägo.

Men nu får du ha det så jättebra, och heja lite extra på Amandus i Big Brother ikväll, puss
.

Postat av: NATALIE

heheh ibland är det svårt att hålla pengarna i styr!

2012-06-04 @ 08:35:58
URL: http://naataali.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0