From the moment I could talk I was ordered to listen

Bloggen är verkligen inte topprioriterad för tillfället. Fick sommarlov i tisdags och de flesta kvällarna hittills har spenderats med vänner; lek, brännboll, TV-spel och mys. Har haft första kvällen i ensamhet på ett bra tag ikväll, dock så ska jag iväg till John om en liten stund.

Funderar på att åka till Boden i veckan eftersom sommarjobbet börjar nästa vecka och mamma vill träffa mig innan dess. Festivaler såsom stadsfesten och trästocks kommer att ta upp några dagar också, vilket innebär att jag inte kan åka hem under jobbet.

Kommer vistas på BB och förlossningen de närmsta tre veckorna. Blir väl inte att göra så värst mycket, men många bebisar lär jag få se. Om jag har riktigt, riktigt tur, så kanske jag blir moster under den tiden också.

Nu ska jag göra mig klar, sedan traska iväg till älsklingen. Du får ha det så bra, så hörs vi när vi hörs, puss.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0