Humöret är inte alltid på topp

Haft en alldeles underbar vecka, med min finaste och gullekusinerna. Tio timmars bad sammanlagt, skoter och bara mys. Får träffa Viktoria imorgon igen. Men det dröjer däremot sex dagar innan jag får träffa älskling igen. Fml.

Däremot så har väl inte dagen varit något speciellt bra avslut på veckan. Ingen bra dag alls faktiskt. Mitt humör har inte varit det bästa precis. Eller okej, sällskapet går inte klaga på. John och lilla mamma. Tycker synd om dem, förlåt! Hunnit med en vända på Storheden och sedan bussresa tillbaka till Skell igen.

Det är tanken på de sex dagarna framöver som fått mitt humör att slutta neråt idag.

Funderar på att sova nu. Om det går vill säga. Grannarna har fest och jag känner mig som Rut, 92 år, som vaknat på fel sida. Måste ju faktiskt ladda upp inför morgondagen då det blir fullt ös med hockey och vänner. Men, du får ha det så bra, puss.


Postat av: Belinda

Åh vad kul att du tycker det! :D



Hur är det med dig? :) Hur går allt fotande och det? :D Hockeyn gick ju bra iaf, mer än man kan säga om lhc..... Men inget kval iaf. ;)

2012-03-10 @ 00:10:35
URL: http://mmidnightsun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det hoppas jag också :'D



Det rullar på haha! Orkar inte börja skolan på måndag igen dock :( Är ju så jävla mkt nu till studenten. ._.



Åh men vad spännande! Jag tror det går gallant! Lycka till! :'D



Satt som på nålar när det skulle avgöras. :( Men vad är det för fel på jämtin nu då? :O

2012-03-10 @ 00:46:28
Postat av: Belinda

Glömde skriva namn haha :(

2012-03-10 @ 00:46:46
URL: http://mmidnightsun.blogg.se/
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 02:12:56
URL: http://hnny.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0