En liten och ovärd lista

Har inget för mig för tillfället. Sitter i mina egna tankar och saknar närhet. Vill bara ha en massa kramar och pussar. Nu. Men får vänta till torsdag eller fredag. Dock så blir det att dra ut senare och träffa en massa folk, så jag klarar mig. Hittade denna lista på Kajsas blogg så.. here we go!

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? Astrid.
2. Vad kan du verkligen INTE äta? Blodmat.
3. Vilken var den senaste filmen du såg? 300.
4. Har du bra självförtroende? Nja, inte direkt..
5. Äger du en onepiece? Zipperall, räknas det?
6. Snusar eller röker du? Nej.
7. Beskriv ditt drömutseende? Har inget drömutseende, vill bara bli nöjd med mig själv.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till - min madre!
9. Någon du har kysst - John ♥
10. Den du saknar - pappa.
11. Den du senast sov över hos - Älskling ♥
12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Emelie Fahlgren.
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Jadå!
14. Vad väljer du, godis eller chips? Godis.
15. Hur många har du haft sex med? En.
16. Skäms du över någon som du haft sex med? Nejdå.
17. Har du rykten efter dig? Vad isåfall? - Inte en aning.
18. Din absolut sämsta egenskap? Att jag kan vara så förbannat envis.
19. Din bästa egenskap? - Omtänksam.
20. En låt du är beroende av just nu - Matisyahu; One day.


21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - Hör av dig om det inte funkar.
22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Yes, eller det var när vi blev tillsammans igen?
23. Kan man vara vän med sitt ex? - Det ska gå.
24. Har du kysst en kompis? - Jadå.
25. Hur ofta dricker du alkohol? Dricker inte alkohol.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? Idioter.
27. Har du provat på droger någongång? Nej.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? Tycker att Klutmark är ett lagomt långt distansförhållande... :$
29. Vad handlade din senaste dröm om? Minns inte.
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? -
31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? -
32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Den enda jag kommer på: Jag saknar dig!
33. De bästa svenska skådespelarna? -
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? Det är jämnt, men måste nog säga...
35. Ditt humör för tillfället? Ganska bra, men inte på topp.
36. En vacker person - Kan inte bestämma mig för en person.
37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? Det beror på, men oftast.
38. Vem kramade du senast? John.
39. Vem träffade du senast? John.
40. Är du kär just nu? Fruktansvärt kär ♥

41. Någon du vill träffa - Hmm, Taylor Lautner.
42. När grät du senast? Varför? Today. Av olika orsaker.
43. Sminkar du dig varje dag? Nej.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Jag vet inte riktigt.
45. Är du helsvensk? 100% norrlänning!
46. Den bästa bloggen? Det står still i mitt huvud nu, så vi avslutar svagt. Utan något svar alls.

Postat av: ellen

sv: ja det är såå jobbigt.. :/

2012-05-06 @ 15:41:49
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/
Postat av: saraa

tack! skitsöt bild!

2012-05-08 @ 15:15:06
URL: http://sarisni.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0