Jag hatar rubriker

Dagen som började helt kasst, slutade perfekt. Vaknade med migrän imorse och stannade hemma till lunchtid. Nationella i Engelska B. Träffade Anton en stund. Powernap; som tydligen inte gav något eftersom jag är trött redan nu igen. Ringde älskling och fick in honom till stan. Mys vid älven med min fina, Jocke och Jaana. En helt okej dag i helhet faktiskt.

Jag lovar att det kommer in en massa bilder snart. Väntar bara på att få tillbaka min dator från reparation. Typ 500 bilder kommer då att vara redo för bloggen, så.. Se fram emot det ni!

Ska se klart Big Brother nu och prata med John. Sedan sova. Du får ha det så jättebra så hörs vi imorgon, puss.

Postat av: Julia Nilsson

Det låter som en bra dag i slutändan! :D



Svar: Åh tack så jätte mycket! :D Va roligt att du tycker det och att du låter mig få veta det ;) Det betyder mycket!

2012-05-08 @ 21:16:51
URL: http://endagiapril.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0