2012-11-06

Hallå i stugan! Nu är jag tillbaka. Eller något sånt. Spenderat kvällen med Viktoria, Louise, Elin och Tobias. Stackars grabb, som fick sitta och lyssna på våra problem och tankar en hel kväll.
 
Hur som helst. Ännu en månad med älsklingen har gått. Kanske ingenting speciellt men alla dagar räknas. Varenda eviga dag som jag får ha mitt hjärta vid min sida. Dock så har han pappavecka så två timmar i telefonen fick räcka.
 
Nu ska jag jaga rätt på min katt som ligger och tuggar på brudarna ute i vardagsrummet, sedan sova. Puss.

Postat av: Victoria

Tack så jättemycket.
Hon blir så otroligt fin på bild. Hon är bra att öva på då jag inte fotat så många porträtt.

Gillar din header.

2012-11-06 @ 12:22:58
URL: http://impalaa.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0