I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded

Vad är det första du tänker på när du vaknar? Låt min sova. Fuck this shit. Kill me. Typ. Eller har jag någon att krama om så är det de som finns i tankarna, bara ta vara på morgonstunden innan han åker iväg med bussen. Är det helg så är det världens härligaste känsla att kunna somna om igen. 
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Nej. Tror inte det i alla fall.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Hahha, yes.
Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? Ja.
Vem är den största idioten du känner? Det är ingenting jag kommer att skriva ut här om ni trodde det.
Vad var det bästa som hände dig idag? Att få vakna upp bredvid John ♥

Vem tog senast på din rumpa? Svårt att lista ut.
Har du syskon som är äldre än 21? Ja, tre stycken.
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Ramlade ner för en backe.
Saknar du någon just nu? Ja.
Är du längre än de flesta i din ålder? Nej, absolut inte.
 
Pratar du ofta? Haha, ja ...
Har du någonsin funderat på att pierca tungan? Ja, funderingen har funnits.
När gapskrattade du senast? Tidigare idag.
Brukar du tänka innan du talar? Hehe, ibland?
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Ja, eller blev tillsammans då igen?

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Ja, helst nu. NU.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Tror inte det.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Typ inte .. :$
Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? Killkläder och herrparfym. Så mycket roligare än kläder till sig själv, så mycket snyggare och luktar så mycket bättre. Annars en massa inredningsprylar.
Vad lyssnar du på just nu? Your winter - Sister Hazel.

Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Ja och de anledningarna jag har hört hittills från dem jag vet ogillar mig, så är det dem sämsta jag någonsin hört. Men vill de tycka så får de väl göra det.
Vem skrek du senast på och varför? John tror jag. Kallas pms.
Är du rädd för mörker? Ja, schjuuukt mörkrädd.
Vad drack du senast? Vatten.
Tror du att två ex kan vara vänner? Det tror jag väl.
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja.

Skulle du vilja vara berömd? Nej.
Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? Mat, magen kurrar sönder!
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Flera.
Hur många gånger finns "a" med i hela ditt namn? Värdelös fråga. Men, en gång.


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0