2012-10-24

• Första körlektionen som gick grymt mycket bättre än förväntat. Ett motorstopp, jag krockade inte och lever fortfarande. Det är väl ett plus? Hur som helst, sex lektioner till är inbokade nu + Risk 1. Jag ska ha det förbannade körkortet när jag fyller arton.
 
• Praktik i många fler timmar än mitt huvud orkade med. Skallebank och åtta skrikande ett- och tvååringar. Kul. Smutsiga kläder efter allt matkladd. Men lika glad ändå.
 

• Skön vinst mot finaste Frölunda HC. Ett-noll, Pontus. Två-två, Oscar. Tre-två, Oscar igen. Joel Lundqvist, den enda i Frölunda som jag gillar att se besviken och som jag inte gillar ute på planen överhuvudtaget. Däremot så hade det varit något att se broder Lundqvist, Henrik, spela ikväll.
 
• Äntligen onsdag. Får träffa älsklingen imorgon.
 

Postat av: Frö <3

Vad har du emot Joel?

2012-10-25 @ 11:56:39

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0