Kom med en åsikt!

Nu har jag en fråga till er. Ska det vara mer textinlägg eller fortsatt många bilder? Vad tycker ni om att läsa eller titta på. Skulle verkligen uppskatta om ni kunde komma med lite åsikter så att jag vet vad jag ska blogga om. Just nu är det ju bara bilder. Har ingen aning om vad jag ska skriva om ifall jag ska skriva. Så snälla, säg vad ni tycker. Tack på förhand, fina ni!
 

Postat av: L

Jag brukar kolla på din blogg. Och jag gillar när du har blandat med bilder och text, inte för mycket av vardera :)

Besök gärna min och delta i min frågestund, uppskattas till hundra procent! KRAM

2012-09-24 @ 22:04:41
URL: http://iidalovisa.blogg.se
Postat av: Louise

vill ha mycke bilder + text :)

2012-09-24 @ 22:51:47

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0