2013-02-06

Det är full rulle här om dagarna. Kämpar på med träningen och körkortet och det går väl framåt, dock inte så snabbt som jag vill. Har kört varenda dag den här veckan och gymmet likaså. Det känns nu kan jag ju berätta.

Har hunnit med mycket idag. Körning, lunch på arken, handla lite nödvändiga saker, kondition i en timme, hem och duscha, promenad till och från praktiken och sedan långpromenad med min brukare. Så har knappt suttit stilla en sekund idag. Även fått prata med finaste i en timme och fått det glada beskedet att jag får se hans söta ansikte redan i helgen och inte om flera veckor. Lycklig.
 
Men nu är det en trött Emma som ska försöka sig på ett sista teoriprov innan sängen. Så du får ha det så bra, puss.
 


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0