SVAR PÅ FRÅGOR!

Okej, ska ta och dra mig upp mot vitberget snart. Blir förbi skolan en snabbis och träffa dem som håller i Öppet hus där ikväll, vidare till Anna på en snabbvisit, sen blir det ännu en hockeykväll med världens bästa Johanna Lundmark! Har svarat på två frågor här under som jag fått in också.. Skriver kanske mer när jag kommer hem men det är inte säkert, vi får väl se.. Sen så glömmer ni väl inte att lämna en liten kommentar också? Ja, ni får ha det så bra, så hörs vi när vi hörs, kram! ♥


foto: Emma Nyström, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

felicia
om Citat:

Vem är hockeyspelare 1 och 2? ;D

Amanda om Citat:

vilken hockeyspelare? :P

lina om Citat:

VILKA ÄR HOCKEYSPELARNA?! :D

josefin om Citat:

vilken hockeyspelare? :]

Svar: Okej, fick in några kommentarer i söndags, några som undrade vem hockeyspelarna var.. Inte så stor grej, därför skrev jag inte ut det men det var Yared och Jimmie!



Lina
om Vinst, 2-0:

Nu måste du vara med tydlig och berätta vem som var så otrevlig, en spelare?
Vem var det du inte fick träffa på fans corner? D. R.? (bara en gissning)

Svar: Sen som svar på Linas fråga.. Joakim Lindström är otrevlig! Han har riktigt taskig attityd den mannen och kanske har jag bara haft otur att träffa honom när han har varit sådan, men.. Det kanske inte är alla som tycker det men så tycker JAG!
 
Hade gärna träffat David men just denna gång var det Oscar jag såg framemot att träffa! Som kanske några av er vet så har han blivit en personlig favorit för mig i år och när gubben på scenen sa att det var Oggie som skulle komma blev jag helt över mig av glädje. Han förkunnade också att någon mer skulle dyka upp. Sen så kommer helt plötsligt sur-Jocke och Stefan Klockare.. Blev inte så värst glad då som ni kanske förstår!

Men det är inget att älta nu, var bara tvungen att svara på frågan eftersom jag fått kommentarer om det av min kära syster. Är glad nu och hoppas att jag får träffa honom kanske redan nästa lördag?

Postat av: josefin

va gjorde jocke? ;)

2011-01-25 @ 17:02:22
Postat av: M A T I L D A' FOTO

Hej :)

Riktigt fin bild dära ;)

Hur mårs det med dig då ? :)

2011-01-25 @ 18:14:10
URL: http://matildajjansson.blogg.se/
Postat av: CAMILLA MORITZ - CANON PHOTOS♥

sv; jajamen! haha nämen, hur många har du då?:D

2011-01-25 @ 20:26:04
URL: http://HTTP://CANONPHOTOS.BLOGG.SE
Postat av: Lina

Man måste ju få vara ärlig på sin egen blogg, jag tycker att DU ska skriva allt som DU tycker :)

Hoppas Jocke är trevligare nästa gång.



Sköna 2 poäng ikväll.

2011-01-25 @ 21:48:05
Postat av: johanna

tråkigt att han inte kan dra på ett leende för fansen! men hoppas han är på bättre humör nästa gång! En fråga hur mkt kostade din kamera alltså allt som allt?:) kram

2011-01-25 @ 22:22:10
Postat av: jossan

vrf var jocke så otrevlig, jag har hört det av många. men hur var han de?



Läser din blogg dagligen och den är bääääst!

2011-01-26 @ 08:20:26
Postat av: josefin

svara då :]

2011-01-26 @ 20:21:19

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0